اخبار بلژیک
اخبار ایران
ژوئن 17, 2026مطالعه این تحلیل را به همه مبارزین سیاسی توصیه میکنیم.
این پیام مسعود رجوی با عنوان «صلح یا جنگ با فاشیسم مذهبی» که در آبان ۱۳۸۶ منتشر شد را میتوان در ادامهی سنت ضدجنگ انترناسیونال دوم و تکامل نظریات رُزا لوکزامبورگ و لنین ارزیابی کرد که به شدت در مقابل کائوتسکی مرزبندی کرده و کارگران را از شرکت و مدافعه از جنگ در صفوف دولت خودی برحذر داشتند.حرف لنین در یک کلام این بود:«یک انقلابی راستین باید به دنبال تبدیل جنگ خارجی به جنگ داخلی باشد.»مسعود رجوی در این پیام، پس از تجربهٔ تشکیل ارتش آزادیبخش، برای نخستین بار از مفهوم «ارتش قیام» استفاده میکند؛ مفهومی که بعدها در ادبیات سیاسی مجاهدین جایگاه ویژهای یافت.این پیام دقیقا در زمانی بود که بعد از سه دهه تعدیل ساختاری و جراحیهای نئولیبرالیِ اقتصاد، طبقهٔ متوسط شهری در ایران دچار آسیبهای جبرانناپذیر شد و به طبقهٔ پایین فروغلتید و نشست کرد. از سالهای پایانی دههٔ هشتاد شمسی، این فروپاشی آغاز شد و تا به امروز ادامه داشته است. سیاستهای نئولیبرالی که از دوران رفسنجانی شروع شد و در دوران خاتمی تحت عنوان «ساماندهی اقتصادی» تداوم یافت، در دوران احمدینژاد به اوج خود رسید و عملاً با «آزادسازی قیمتها»، حذف سوبسیدِ کالاها، سوخت و انرژی، و مقرراتزدایی از استخدام میلیونها کارگر، اعلان جنگ رسمی علیه خردهبورژوازی شهری را کلید زد. دقیقاً در سالهای ۸۶ تا ۸۷ بود که چندین گروه از متخصصان صندوق بینالمللی پول در هتل لالهٔ تهران مستقر شدند و آخرین نسخههای نئولیبرالی را بر قامت اقتصاد ایران نوشتند و تجویز کردند.مسعود رجوی دریافته بود که این خردهبورژوازی شهری درهم کوبیده شده به زودی بر فراز اختناق به خیابانها سرازیر خواهد شد. به همین دلیل بود که با در دستور کار قرار دادن تئوریک «ارتش قیام» به پیشواز استراتژی کانون شورشی رفت، چنانکه اگر رژیم میتوانست از پس این جراحیها، به لحاظ اقتصادی به ثبات برسد، قطعاً مجاهدین اعلام فاز انقلاب سوسیالیستی میکردند!به بیان دیگر؛ اقتصاد سیاسی کانون شورشی جراحیهای پی در پی نئولیبرالی اقتصاد بود.واقعیت اینست که تمامی تلاشهای صندوق بینالمللی پول برای ادغام رژیم نکبت آخوندی به نظام سرمایهداری با سرعت تمام در حال اجرا بود و همه چیز نشان از یک تحول بزرگ در ساختار جمهوری اسلامی در سالهای ۸۶، ۸۷ و ۸۸ داشت. ولی حرف مسعود رجوی در پایان این پیام بیشتر از اینکه به مردم ایران باشد، خطاب به طرفحسابهای بینالمللی و رژیم آخوندی است:رژیم پوسیده آخوندی دو راه بیشتر ندارد:یا عقب بنشیند و جامهای زهر زنجیرهای را یکی پس از دیگری سر بکشد تا بالمال طلسم اختناق درهم بشکند.یا با انقباض و میلیتاریسم هر چه بیشتر, به پیشروی و ماجراجویی روی بیاورد تا ضربات و عواقب بعدی آن را تحمل کند.لیکن تا آنجا که به ما مربوط میشود, گفتهایم و تکرار میکنیم که میخواهیم رژیم هر چه سریعتر پس بنشیند, هرچند که این فرض بسیار بعید بنظر میرسد, اما در اینصورت قیمت هرچه کمتری میپردازیم. از این رو, با قطع و یقین میگوییم: بفرمایید عقب بنشینید, خواهش میکنیم عقب بنشینید و واپس بتمرگید! در اینصورت مردم ایران و جوانان مبارز و مجاهد این میهن, خوب میدانند شما را با ارتش قیام, چگونه جارو کنند و به زبالهدان تاریخ بریزند!اما اگر ناپرهیزی نمودید و به امید اینکه جنگ زمینی امکانپذیر نیست و نیروی زمینی در کار نخواهد بود, هوا بَرِتان داشت و در مدلهای پاسدارنشان احمدی نژادی پیش رفتید, اگر همچنانکه در سر دارید, به تصفیههای بزرگ و به سرکوب هر چه بیشتر و به کشتار برای جلوگیری از قیام روی آوردید, وعده نهایی ارتش آزادی با شما, در تهران…….به روشنی می توان دید که این رژیم در بن بست است. به آخر خط رسیده و راه پس و پیش ندارد. نتیجه در هر حال و با همه فراز و نشیبها یکی است: راه حل مریم در پایتخت شیر و خورشید پیروز میشود…… سلام بر خلق – سلام بر آزادیمسعود رجوی۷ آبان ۱۳۸۶ [...]
ژوئن 16, 2026۳۰۰۰ شخصیت از ۵ قاره و ۵۵ کشور به حمایت از دولت موقت جمهوری دموکراتیک ایران بر اساس طرح ۱۰ مادهای خانم رجوی امضا کردند. آنها از اعدامهای سیاسی اخیر ایران نگرانی دارند و خواهان توقف این اقدامات هستند. در بیانیه آمده که مردم ایران مبارزه خود را برای آزادی و دموکراسی ادامه میدهند و هم دیکتاتوری دینی و هم حکومت شاه را رد کردهاند. طرح ۱۰ مادهای رجوی که به جمهوری دموکراتیک، جدایی دین از دولت، برابری جنسیتی و انتخابات آزاد میپردازد، شایسته حمایت میباشد. شورای ملی مقاومت ایران برنامهای برای انتقال قدرت به مردم از طریق انتخابات عادلانه و سالم تعهد کرده است.
در میان امضا کنندگان شماری از رؤسای جمهور، نخست وزیران و وزرای پیشین و بیش از ۱۵۰۰ پارلمانتر و ۸۰ برنده جایزه نوبل و سفرای پیشین دیده میشوند.رؤسای جمهور سابق استونی، اسلواکی، اکوادر، کاستاریکا، تونس و یمن و نخست وزیران پیشین ایتالیا، لهستان، رومانی، مالت، ایسلند، کاستاریکا، لیتوانی، کوزوو، اسلونی و استونی در شمار امضا کنندگان هستند.
بیانیه ۳۰۰۰ شخصیت بینالمللی
ما عمیقاً نگران موج جدیدی از اعدامهای سیاسی در ایران هستیم.در هفتههای اخیر شماری از زندانیان بهخاطر عضویت در سازمان مجاهدین خلق ایران و یا شرکت در قیام دیماه گذشته اعدام شدهاند. علاوه بر این رژیم با استفاده از فضای جنگ، هزاران نفر را دستگیر کرده است. هدف جلوگیری از قیام و جذب جوانان به کانونهای شورشی است.رئیس قوه قضاییه از قضات خواسته است تصمیمگیری درباره بازداشت شدگان قیام دیماه را تسریع کنند. سکوت جهانی غیرقابل توجیه است. ما از سازمان ملل متحد و کشورهای عضو آن میخواهیم فوراً برای توقف این اعدامها اقدام کنند.ما مبارزه شجاعانه مردم ایران برای آزادی و دموکراسی را تحسین میکنیم. همانطور که مردم ایران در قیامهای خود نشان دادهاند بهدنبال آیندهای مبتنی بر جمهوری دموکراتیک هستند و هم دیکتاتوری دینی و هم حکومت اقتدارگرای شاه را رد میکنند. مردم ایران بهدنبال پیشرفت هستند نه بازگشت به گذشته.حذف خامنهای دیکتاتوری که مسئولیت خون صدها هزار انسان بیگناه در ایران و در کشورهای منطقه روی دستان اوست، یک تحول بسیار مهم است اما تغییر رژیم در ایران که پیامدهای مهمی برای صلح و امنیت جهانی، بهویژه در خاورمیانه، خواهد داشت، بهدست مردم و مقاومت آنان امکانپذیر است همچنانکه تعیین آینده سیاسی کشور منحصراً وظیفه مردم ایران است.در این راستا، از اعلام دولت موقت توسط شورای ملی مقاومت ایران بر اساس طرح ۱۰ مادهای خانم مریم رجوی که وظیفه آن سازماندهی انتخابات آزاد، ظرف حداکثر ۶ماه برای انتقال حاکمیت به مردم و تأسیس جمهوری دموکراتیک است استقبال میکنیم.طرح ۱۰ مادهای خواستار آزادی بیان و اجتماعات، جدایی دین و دولت، برابری جنسیتی، لغو اعدام، بهرسمیت شناختن خودمختاری برای ملیتهای تحت ستم در ایران متحد و ایران غیرهستهیی است، شایسته حمایت ماست. این طرح تاکنون توسط بیش از ۴۰۰۰ قانون گذار در هر دو سوی اقیانوس اطلس تأیید شده است.شورای ملی مقاومت ایران بهعنوان قدیمیترین ائتلاف دموکراتیک و مستقل در ایران، همواره اعلام کرده است که بهدنبال حمایت مالی یا حضور نیروهای خارجی در خاک ایران نیست. برنامه آن متعهد به تسهیل انتقال صلحجویانه قدرت به مردم ایران از طریق برگزاری انتخابات آزاد و عادلانه ظرف شش ماه پس از سقوط رژیم است.ما همچنین از فراخوان شورای ملی مقاومت ایران برای تشکیل جبهه همبستگی که همه نیروهای سیاسی متعهد به سرنگونی رژیم و برپایی جمهوری بر اساس جدایی دین و دولت را گردهم میآورد، استقبال میکنیم. [...]
ژوئن 15, 2026رضا پهلوی بعد از شروع جنگ ۱۲روزه بین رژیم و اسرائیل در ژوئن ۲۰۲۴، در سخنرانی خود در پاریس (۲ تیر ۱۴۰۴ – ژوئن ۲۰۲۵) گفت: «این لحظه سقوط دیوار برلین برای کشور ماست»
از این به بعد، او استراتژی خود را برای تصاحب قدرت، بیشکاف، بر پایه به قدرت رسیدن از طریق بمباران نظامی به وسیله آمریکا و اسرائیل بنا کرد. او به نوعی مانند هسته سخت نظام، بر طبل «جنگ، جنگ تا پیروزی» میکوبید و همواره علیه صلح و تفاهم موضعگیری میکرد.او که از شروع جنگ به وجد آمده بود، از حول حلیم توی دیگ افتاد و یک شبه مدعی شد: از جانب مردم ایران (کدام مردم و کجا؟!!) به او تکلیف شده رهبری دوران گذار را بپذیرد!؟سپس از «دفترچه اضطرار» که به وسیله افرادی مشکوک و با پیشینه اصلاحطلبی درون نظام تنظیم شده بود، رونمایی کرد. پروژه پوچ «همکاری ملی» برای جذب مأموران وزارت اطلاعات و پاسداران را کلید زد.ریزشی های رژیم و لمپنها را تحت عنوان ساواک و گارد جاویدان را با پول و وعده و وعید سازماندهی نمود.در جنگ ۴۰ روزه، احمقانه جنگ و بمباران را «مداخله بشردوستانه» نام نهاد؛ درواقع به نوعی مانند خمینی، او جنگ را«نعمت» معرفی کرده و خواهان شدت آن شد. پهلوی اینترنشنال، در حمایت از او، پیام های سلطنت طلبان را منعکس میکرد که آنها حملات هواپیماها و پهپادها را «پرندههای خوشگل» در آسمان ایران نام می بردند .درخاتمه جنگ ۴۰ روزه، او به هواداران سرخورده اش پیام داد که مأیوس نشوید.او با این استراتژی احمقانه، بخشی از اقشارجامعه را که معمولا اهل پرداخت هزینه نیستند، گول زده و با خود همراه کرد؛ رضا پهلوی و ایران اینترنشنال به گونه ای تبلیغ میکردند که چشماندازی برای سرنگونی رژیم پیدا شده استْ!!؟ این تفکر احمقانه مدعی بود که مردم ایران قادر به سرنگونی این رژیم نیستند و این رژیم فقط با نیروی نظامی خارجی سرنگون میشود؛ در حالیکه ثابت شد این استراتژی سرابی بیش نبوده است.اکنون که چشمانداز تفاهم و آتشبس بین آمریکا و رژیم روشن شده و استراتژی رضا پهلوی به گل نشسته، باید دید که او حالا چه میکند؟؟!!سؤالی که در اینجا مطرح است این است: آیا پوشالی بودن این استراتژی، برای رضا پهلوی و اطرافیانش از قبل روشن نبوده است؟بعید است که او و اطرافیانش از قبل به بیپایه بودن این استراتژی آگاه نبوده باشند. پس، علت مواضع ضدملی و ضد مردمی او چه بوده است؟جواب روشن است: او به دلیل نداشتن پایگاه اجتماعی ،وارد تونلی شده که تا انتهای تونل تاریک باید پیش برود. او انتخاب کرده است با منافع بیگانگان حرکت کند؛ یعنی همان کسانی که به او پول میدهند، برایش تلویزیون ۲۴ ساعته راهاندازی میکنند، هنرمند و اینفلوئنسر و نویسنده و تحلیلگر برای مجیزگویی از او درفضای مجازی استخدام میکنند، برایش نیرو بسیج میکنند و تجمعات از رونق افتاده چند ده نفره قبل از قیام ۱۴۰۱ او را، با جمعیت پر میکنند، برایش سخنرانی تنظیم میکنند و … .به این دلیل است که او تاکنون در مورد تفاهم بین رژیم و آمریکا سکوت اختیار کرده است.اما در تاریخ مبارزات دهههای اخیر، یک نیروی مستقل و مردمی به نام مجاهدین خلق ایران و شورای ملی مقاومت نیز وجود داشته است که از خرداد ۱۳۶۰ یک حرف بیشتر نداشته است: سرنگونی این رژیم با همه سختی اش و هرچقدر طول بکشد وبا هر بهایی ،فقط به دست مردم و مقاومت ایران رقم میخورد. بارها اعلام کرده است : ما از نیروهای خارجی نه پول میخواهیم، نه سلاح و نه سرباز؛ تنها خواسته ما این است که به رژیم کمک نکنند و چشمان خود را به روی نقض حقوق بشر در حاکمیت ملاها نبندند.در این صورت، بهسرعت مردم ایران خود قادر به سرنگونی این رژیم خواهند بود.وقتی که استراتژی مماشات یا جنگ و تکیه بر خارجی شکست میخورد، این استراتژی و این نگاه ، نظر هر ایرانی وطنپرست جمهوریخواهی که تجربه مماشات و جنگ را از سر گذرانده است، را به خود جلب میکندو به فکر می اندازد.جامعه بینالمللی و منطقهای زخمخورده از رژیم که بعد ازاین جنگ مجروح تر هم شده است، ناچار است ،روزی این صدا را بشنود. زخم بهوجود آمده بین رژیم و منطقه و جامعه جهانی دیگر قابل ترمیم نیست.این مقاومت، برخلاف جنگ، بر صلح و آزادی تمرکز دارد و معتقد است که جنگ راه بند قیام بوده است. رژیم ولایت فقیه بیش از حمله خارجی، از مردم خود و قیامهای بنیانکن میترسد؛ به همین دلیل است که نیروهایش را ماههاست در خیابان شبانه روز نگه داشته است.مریم رجوی گفت: «مقاومت ایران که قریب به ۵ دهه خواهان آزادی و صلح است، از هرگونه تفاهم برای پایان جنگ و مصیبتهای مردم ایران استقبال میکند. در ایران کسی جز بقایای شیخ و شاه خواهان جنگ نبوده و نیست.» [...]
ژوئن 15, 2026وزارت امور خارجه بلژیک با انتشار بیانیهای رسمی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق)، خرسندی خود را از امضای تفاهمنامه اخیر میان ایالات متحده آمریکا و ایران اعلام کرد. بر اساس این بیانیه، بروکسل این توافق را گامی حیاتی برای برقرار آرامش و امنیت در منطقه، بهویژه در کشور لبنان، میداند.مقامات بلژیکی همچنین از تلاشهای فشرده و شبانهروزی کشورهای واسطه، بهخصوص پاکستان و قطر، که نقش کلیدی در تسهیل این گفتگوها و دستیابی به این نتیجه داشتهاند، صمیمانه قدردانی کردند.
تاکید بر بازگشایی فوری تنگه هرمز
یکی از محورهای اصلی این موضعگیری، تاکید بر ثبات اقتصادی و امنیت دریانوردی است. بلژیک ابراز امیدواری کرده است که این توافق به سرعت وارد فاز اجرایی شود تا شاهد:
بازگشایی کامل و بیقیدوشرط تنگه هرمز باشیم.
آزادی رفتوآمد کشتیهای تجاری بدون هیچگونه محدودیت تضمین شود.
دولت بلژیک صراحتاً آمادگی خود را برای مشارکت و کمک به تضمین این امنیت دریانوردی اعلام کرده است.
چشماندازی برای تغییر و یک «عصر جدید»
در بخش پایانی این بیانیه، بروکسل نگاهی فراتر به آینده داشته و تاکید کرده است که این توافق باید آغازگر دورانی نوین در منطقه و به ویژه در داخل ایران باشد؛ دورانی که مشخصههای آن از دیدگاه بلژیک عبارتند از: «این توافق باید فصلی تازه را رقم بزند؛ فصلی بدون برنامهی هستهای و همراه با حکومتی که صدای مطالبات دموکراتیک و مشروع شهروندان خود را میشنود.»این موضعگیری نشاندهنده همراهی بلژیک با سیاستهای بینالمللی در قبال پرونده هستهای و در عین حال توجه به مسائل داخلی و حقوقی شهروندان است. [...]
ژوئن 15, 2026طبق اخبار منتشر شده در رسانه ها توافق بین آمریکا و رژیم آخوندی نهایی شد، در همین خصوص ترامپ در حساب تروث سوال خود نوشت: «توافق با جمهوری اسلامی ایران اکنون کامل شده است. به همه تبریک میگویم!بدینوسیله من بهطور کامل اجازه بازگشایی بدون عوارض تنگه هرمز را صادر میکنم و همزمان با این، مجوز برداشته شدن فوری محاصره دریایی ایالات متحده را صادر میکنم.کشتیهای جهان، موتورهای خود را روشن کنید. بگذارید نفت جریان پیدا کند!رئیسجمهور دونالد جی. ترامپ»
در ادامه خانم مریم رجوی رییس جمهور برگزیده مقاومت ایران گفت: «مقاومت ایران که قریب به ۵دهه خواهان آزادی و صلح است، از هرگونه تفاهم برای پايان جنگ و مصيبتهای مردم ايران، استقبال ميكند. در ایران کسی جز بقایای شیخ و شاه خواهان جنگ نبوده و نيست. تلاش برای تولید بمب اتمی و جنگافروزی و دستاندازی به کشورهای منطقه بخشی از استراتژی فاشیسم دینی حاکم بر ایران برای بقا است و باز هم تا آنجا که بتواند از آن دست برنمیدارد. جنگ سپر این رژیم در برابر قیامهای مردمی و صلح و آتشبس برای آن همچنانكه خمينی گفت به مثابه «زهر» است. سرنگوني رژيم بر عهده مردم ايران و مقاومت سازمانيافته آنهاست. بار ديگر تأكيد ميكنم كه هر توافق بینالمللی برای پایان جنگ باید دربرگیرنده توقف اعدام زندانیان سیاسی و کشتار معترضان باشد.» [...]
ژوئن 12, 2026ژوئن ۲۰۲۶
جناب آقای دبیرکل،
ما، برندگان جایزه نوبل امضاکنندگان این بیانیه، با احترام عمیق به تاریخ و فرهنگ غنی مردم ایران، نگرانی عمیق و فوری خود را نسبت به نقض گسترده، سیستماتیک و مستمر حقوقبشر در ایران اعلام میکنیم. حقوقبشر، ارزشی جهانی است. حق زندگی، آزادی بیان، آزادی اندیشه، آزادی تجمع، حق برخورداری از دادرسی عادلانه، منع شکنجه از مصادیق حقوقبشر است با این حال، مردم ایران دهههاست که از این ابتداییترین حقوق محروم ماندهاند.
ما با نگرانی عمیق مطلع شدهایم که رژیم ایران موج جدیدی از اعدام دهها تن از زندانیان سیاسی را آغاز کرده است. طبق گفته فولکر تورک، کمیسر عالی حقوقبشر سازمان ملل متحد، از آغاز این وقایع دستکم دهها بازداشتی اعدام شدهاند که در میان آنها افرادی با اتهاماتی نظیر شرکت در اعتراضات ژانویه ۲۰۲۶، دیماه ۱۴۰۴فعالیتهای سیاسی یا عضویت در اپوزیسیون، سازمان مجاهدین خلق ایران، به چشم میخورند. طبق همین منبع، بیش از ۴۰۰۰ نفر نیز در این بازه زمانی با انگیزههای امنیتی بازداشت شدهاند.
این تحولات در شرایطی رخ میدهد که گزارشها و برآوردهای مختلف از آمار بالای کشتهشدگان در جریان سرکوب اعتراضات ژانویه، دیماه خبر میدهند؛ برخی منابع از «چندین هزار» قربانی سخن میگویند، ابعادی که حتی برخی مقامات ایرانی نیز به آن اشاره کردهاند
ما امضاکنندگان، خواستار موارد زیر هستیم:
توقف فوری اعدامها، بهویژه در پروندههای دارای ماهیت سیاسی.
آزادی زندانیان سیاسی و معترضان بازداشت شده.
دسترسی مکانیسمهای بینالمللی به بازداشتگاهها و نظارت بر وضعیت بازداشت شدگان.
ما همچنین از دولتها و نهادهای دموکراتیک میخواهیم که در روابط خود با ایران تجدیدنظر کرده و توقف مجازات اعدام را بهعنوان یک معیار اساسی در تعاملات خود قرار دهند.
سکوت بینالمللی بهمثابه چراغ سبزی برای رژیم است؛ و هر روز که این چراغ روشن بماند، طناب دار جدیدی بر گردنی فشرده میشود. در تاریخ ۲۰ ژوئن ۲۰۲۶ که بهعنوان روز شهدا و زندانیان سیاسی نامگذاری شده، جمعیت عظیمی از ایرانیان و حامیان ایران آزاد در پاریس گردهم میآیند تا این خواسته را با صدایی که نادیده گرفتن آن غیرممکن است به گوش جهان برسانند: نجات جان زندانیان سیاسی محکوم به اعدام. آنچه در پاریس فریاد زده خواهد شد، دقیقاً همان چیزی است که این بیانیه بر آن تأکید دارد.
ما باور داریم که دستیابی به دموکراسی در ایران باید به دور از جنگ، مداخله نظامی خارجی و هر گونه باز تولید استبداد، چه در پوشش سلطنت و چه در قالب حاکمیت دینی، محقق شود. . آینده ایران باید به دست مردم ایران و از طریق اراده آزاد آنان تعیین گردد. . در این چارچوب، برنامه ارائهشده توسط شورای ملی مقاومت ایران برای تشکیل دولت موقت و انتقال حاکمیت به مردم، که در طرح ۱۰ مادهای خانم مریم رجوی که قبلاً توسط بسیاری از ما حمایت شده، چشماندازی روشن برای گذار دموکراتیک ارائه میدهد. [...]


برنامه ها و جشن ها در بلژیک
برای اطلاع از آخرین حوادث و برنامه ها با ما همراه باشید
حمایت ۷۸ برنده جایزه نوبل از دولت موقت شورای ملی مقاومت ایران و تظاهرات بزرگ ۳۰ خرداد، ۲۰ ژوین در پاریس
Read more...

برگزاری مسابقه بزرگ «۲۰ کیلومتر بروکسل ۲۰۲۶»؛ نماد ورزش و همدلی در قلب اروپا
Read more...

بروکسل در تکاپوی یک جشن بزرگ؛ وقتی سایه سیاست روی آتشبازی ۲۵۰ سالگی آمریکا سنگینی میکند
Read more...

بلغارستان برای نخستین بار برنده یوروویژن شد! +ویدیو
Read more...

نظرات شما
نظرات خود را برای ما ارسال کنید
خانم – آقا
ما مشتاق شنیدن پیشنهادات شما هستیم
خانم – آقا
مطالب خود را برای ما ارسال کنید
خانم – آقا
مزایای ما
ارائه اطلاعات دقیق و بهروز برای ایرانیان
مشاوره تخصصی
ارائه مشاورههای شخصیسازی شده به هر فرد برای تسهیل زندگی در بلژیک.
دسترسی به منابع
دسترسی به منابع معتبر و اطلاعات دقیق درباره زندگی و کار در بلژیک.
اخبار روز
پوشش اخبار و تحولات روز ایران و بلژیک برای جامعه ایرانیان.
کمک در زمینه تحصیل
ارائه راهنماییهای لازم برای تحصیل در دانشگاهها و موسسات بلژیک.
شبکهسازی
ایجاد فرصتی برای ارتباط و شبکهسازی مؤثر میان ایرانیان مقیم بلژیک.
خدمات جامع
در دسترس بودن اطلاعات و خدمات در تمامی زمینههای زندگی ایرانیان در بلژیک.















